Advokato
Advokato er et kunde- og sagsoprettelsesflow, der giver dig mulighed for at automatisere og effektivisere processen med at oprette kunder og sager i et ERP-system
Ved at have en automatiseret proces til at indtaste kunde- og sagsdetaljer direkte i ERP-systemet, kan appen spare dig for tid og samtidig reducere risikoen for fejl sammenlignet med manuel indtastning.
Hvad kan Advokato?
Advokato bruges som et kunde onboardingsflow for at sikre, at nye kunder ikke bliver overset eller forsvinder i indbakken. Ved at have en automatiseret proces til at oprette en sag og en kunde i ERP-systemet, så snart en ny kunde registreres, kan appen sikre, at der tages hånd om kunden omgående og at alle nødvendige oplysninger og dokumenter er tilgængelige. Det er altid muligt at se, hvor i processen en sag afventer godkendelse.
Med Power Apps kan du nemt og hurtigt oprette mobil- og webapps, der automatiserer forretningsprocesser og samler data fra forskellige kilder.
Blandt de fremtrædende funktioner kan nævnes:
Automatisering af processen
Ved at bruge Power Apps og Power Automate til at automatisere processen med at oprette en sag og en kunde i ERP-systemet, kan virksomheden spare tid og reducere risikoen for fejl i manuelle indtastninger.
Forbedret datakvalitet
Ved at kræve specifikke oplysninger og dokumenter fra brugeren via Power Apps, kan virksomheden sikre, at den data, der gemmes i ERP-systemet, er korrekt og fuldstændig.
Compliance integration
Ved at inkludere spørgsmål og validering om hvidvask og DAC6 i appen, kan virksomheden sikre, at den overholder relevante love og regler, og mindske risikoen for at blive straffet for manglende compliance.
Advokato har indbygget hvidvaskningsbeskyttelse og DAC6-understøttelse
Advokato har også indbyggede compliance-funktioner, såsom hvidvaskningsbeskyttelse og DAC6-understøttelse, for at hjælpe med at overholde relevante love og bekendtgørelser samt beskytte mod mulig hvidvaskning og andre ulovlige aktiviteter.
Det betyder, at appen er designet til at stille specifikke spørgsmål og kræve relevante oplysninger og dokumenter fra brugeren, inden en sag eller en kunde oprettes i ERP-systemet. Hvis der svares forkert på spørgsmålene, så bliver sagen givet videre til compliance afdelingen for yderligere undersøgelse.
Hvilke fordele har Advokato?
- Virksomheder sparer i gennemsnit 35 timer om måneden på administrative opgaver ifm. oprettelse af kunder og sager (afhængigt af antallet af kunde og sagsoprettelser om måneden samt kompleksiteten af disse)
- Fejlmargin bliver i gennemsnittet reduceret med 65% og de fleste processer sker automatisk ud fra bestemte parametre
- Applikationen bygger på det nyeste software fra Microsoft
- Lave faste månedlige omkostninger
- Kan nemt integreres med selv de mest forældede systemer.
Baker Tilly er Microsoft Partner
Som en anerkendt partner udnytter vi det omfattende økosystem af Microsoft-teknologier og værktøjer til at skabe skræddersyede og innovative digitale løsninger. Som en del af dette partnerskab har vi adgang til de nyeste Microsoft-teknologier, ressourcer og ekspertise, hvilket sikrer, at vores løsninger er af høj kvalitet og følger de bedste praksisser.
Du kan nemt integrere Advokato, og designe den i din virksomheds farver
Advokato er fuldt tilpasningsdygtig og kan skræddersyes til at opfylde din virksomheds unikke farve- og designbehov. Lad os samarbejde om at bringe din vision til virkelighed. Se screenshots af selve løsningen nedenfor:
Du får en nem og overskuelig indgang til oprettelse af nye sager eller rettelser til en ny sag
Du skal udfylde få oplysninger for at komme i gang