Baker Tilly
Now, for tomorrow
Baker Tilly er et revisions- og rådgivningsfirma, der tilbyder alle branchespecialiserede ydelser inden for revision, skat, rådgivning, moms, erhvervsservice, digitalisering og Corporate Finance.
Med fokus på ejerledede virksomheder hjælper vi vores kunder med at realisere deres visioner. Vi leverer kvalitet til tiden, og vores ydelser går et spadestik dybere end blot at foretage en revision.
Hver dag samarbejder mere end 160 medarbejdere på vores tre kontorer og bruger deres ekspertise til at fremme vores kunders vækst.
Som en del af Baker Tilly-netværket, et globalt netværk af uafhængige revisions- og rådgivningsfirmaer, har vi den internationale rækkevidde og den lokale viden, der er nødvendig for at overføre vores kundes ambitioner til nye markeder.
Hos Baker Tilly, er vi klar til morgendagens udfordringer. Vi tror på styrken i gode relationer. Vi leder og lytter efter gode samtaler. Vi gør forandring til fremskridt.
Vi siger tingene, som vi ser dem
Kerneværdier der afspejler Baker Tilly
I Baker Tilly lever vi efter devisen ”One Firm”, og at sammen står vi stærkest. Vi sparrer med hinanden for at sikre den bedste løsning for dig som kunde. Vores struktur og indbyrdes tillid til hinanden betyder, at vi hurtigt kan skride fra beslutning til handling. Med andre ord: Som kunde er du sikret den bedste rådgiver til netop din opgave, og du vil derfor opleve en kort beslutningsproces.
Engagement og indlevelse i dine forhold som kunde præger vores hverdag og gør os samtidig i stand til at kunne tilbyde dig som kunde en målrettet rådgivning. Værdien ”Passion” understøttes af, at vi i Baker Tilly lever os 100 procent ind i dine forhold og rådgiver dig på denne baggrund. Det skal være givende, spændende og sjovt at gå på arbejde, og så længe vi har succes med den formel, er vi sikre på, at vores kunder også vil møde Baker Tillys dedikerede ansatte med tillid.
I Baker Tilly har vi mange specialister inden for hver sit område. Desuden har vi særligt fokus på videndeling – også på tværs af organisationen – for at kunne sikre og fastholde et højt internt fagligt niveau til gavn for dig som kunde. Vi sætter nemlig en ære i at udvikle og holde hinanden skarpe til vores fælles bedste. Hos os er der plads til personlig og faglig udvikling og samtidig mulighed for at skabe sin egen karriere.
I Baker Tilly har vi en uformel omgangstone. Vi mener, at en konstruktiv dialog imellem os og dig som kunde er væsentlig for et positivt samarbejde. Vi forsøger derfor at være proaktive i vores kommunikation og tilgang over for dig som kunde, hvis vi identificerer nye muligheder, ser problemer, eller hvis vi vurderer, at konsekvenserne af trufne valg vil kunne føre til uønskede resultater.