Gør karriere i Baker Tilly: bliv knivskarp på komplekse juridiske opgaver og sæt dit præg på virksomhedens udvikling i vores Corporate Law & Compliance team

Valby Oprettet: 17. sep. 2024
Er du klar til at skabe din karriere hos os?
Bliv assistent til vores Corporate Law & Compliance team

Er du struktureret og omstillingsparat, og har du fokus på detaljen? Og vil du være en del af en inspirerende arbejdsplads? Vi søger en assistent til vores Corporate Law & Compliance team med opstart hurtigst muligt.

Corporate Law & Compliance teamet udgør en kernefunktion i Baker Tilly, da vi er første step, når vi får nye kunder, og når der sker væsentlige ændringer hos vores eksisterende kunder. Området er i en rivende udvikling, fordi vi hele tiden udvikler nye processer til håndtering og efterlevelse af gældende lovgivning, herunder Hvidvaskloven. Du vil derfor få en vigtig og central rolle i virksomheden, hvor du i takt med, at du får mere viden også vil få større ansvar og kontaktflade både internt og direkte til vores kunder.

Vi er i dag et mindre team, der blandt andet består af Britta, der har mange års erfaring og viden inden for blandt andet selskabsret, compliance og ikke mindst erfaring med vores branche. Hun vil være din mentor og sikre, at du får opbygget en unik og grundig viden inden for området.

Baker Tilly er et revisions- og rådgivningsfirma, der tilbyder alle branchespecialiserede ydelser inden for revision, skat, rådgivning, erhvervsservice, digitalisering og corporate finance. Vi er en flad organisation, hvor der ikke er langt fra tanke til handling. I Baker Tilly er vi ca. 165 kolleger fordelt på vores kontorer i Valby, Odense og Sorø.

Du vil få flere spændende ansvarsområder, herunder at:

  • Håndtere kunde-onboardingprocessen, herunder direkte kundekontakt.
  • Foretage de indledende undersøgelser om kunden og indhente relevante KYC-oplysninger hos vores partnere.
  • Udfyldelse og indhentning af oplysninger ift. lovgivningen om hvidvask i PENNEO KYC.
  • Lettere selskabsretlige opgaver, herunder bl.a. forestå selskabsretlige registreringer på VIRK.
  • Korrespondance, arkiveringsopgaver, kopiering, fakturering, øvrige forefaldne kontorrelaterede opgaver mv.
  • I takt med din udvikling og forståelse for opgaverne, kan opgavepaletten løbende blive udvidet. 

Hvis du kan sætte flueben ved nedenstående, er vi muligvis det rette match:

  • Du har som min. en HHX eller en videregående uddannelse og måske erfaring fra en stilling med lignende administrative opgaver.
  • Du har en udpræget ordenssans, evner at overholde deadlines og trives i travle perioder.
  • Du har ben i næsen og er ikke bleg for at tage den faglige diskussion.
  • Du har forståelse for at sortere og prioritere dine opgaver, og du kan jonglere med flere bolde i luften.
  • Du er stærk i skriftlig kommunikation på dansk og engelsk.
  • Du kan begå dig på engelsk og er klar på at tage en engelsk dialog.
  • Du trives i en rolle, hvor der skal kommunikeres og samarbejdes med ledere og partnere.
  • Du har interesse i jurarelaterede opgaver og sikring af, at gældende lovgivning overholdes.

Lyder det interessant?

Så glæder vi os til at modtage din ansøgning og dit CV samt seneste karakterudskrift, som du kan sende via Søg stillingen her på siden. 

Du er også velkommen til at henvende dig direkte til Recruitment Manager, Ida Ytterberg Jessen, på tlf. 3073 0658.

Stillingen er med ansættelse hurtigst muligt, og vi indkalder løbende til samtaler.

Vi ser frem til at møde dig.

Læs mere om Baker Tilly her

Skal du være vores nye kollega?
Kontakt
Ida Ytterberg Jessen
Recruitment Manager

Kontor lokation

Poul Bundgaards Vej 1, 1. sal Valby DK-2500