Kunden opnåede effektivitet og tidsbesparelse gennem RPA Automatisering
I dette kundeeksempel, hvor der er involveret omkring 25 selskaber og datterselskaber, stod udfordringen i at udføre månedlig bankafstemning for hvert selskab. Målet var at sikre overensstemmelse mellem transaktioner i økonomisystemet og banken for den foregående måned. Denne manuelle proces krævede betydelig tid og kompleksitet for hvert selskab.
Automatisering som løsning på kundens udfordringer
Denne manuelle proces krævede betydelig tid og kompleksitet for hvert selskab.
Automatisering som løsning på kundens udfordringer
Kunden søgte en løsning, der kunne effektivisere og spare tid i den komplekse bankafstemningsproces. Baker Tilly trådte til og udviklede en innovativ RPA-løsning, der adresserede disse udfordringer. Den automatiserede løsning eliminerer stort set behovet for manuel indgriben og involverer kun kunden i tilfælde af uoverensstemmelser mellem bankkontotransaktioner og økonomisystemet.