Mød en medarbejder
Medarbejderhistorier
Mød Amanda - Tax Consultant i Valby
Amanda har været i Baker Tilly siden den 1. december 2022, og hun er et rigtig godt eksempel på de udviklingsmuligheder, vi kan tilbyde vores medarbejdere. Til daglig sidder Amanda i vores skatteafdeling, hvor hun samarbejder med 14 kolleger om at rådgive kunder inden for hele skatteområdet. Hun startede som Junior Tax Intern og er siden blevet fastansat som Tax Consultant. ”Jeg startede som Junior Tax Intern i skatteafdelingen, hvor jeg sideløbende med mit cand.jur.-studie fik muligheden for at lære af og bidrage til forskellige skattesager. Efter jeg blev færdiguddannet i februar 2024, fik jeg tilbudt en fuldtidsstilling som Tax Consultant, hvor jeg kan bruge mine færdigheder og udvikle mig endnu mere inden for skatteret og rådgivning”, fortæller Amanda. Vi er meget glade for Amandas engagement i Baker Tilly, og vi glæder os til at følge hendes fortsatte udvikling.
Mød Mikkel - Regnskabs- og digitaliseringskonsulent i Odense
Mikkel begyndte sin rejse hos Baker Tilly i maj 2019 og har siden haft sin daglige gang i vores Digitaliseringsafdeling. Her samarbejder han med ni dygtige kolleger på tværs af vores kontorer for at skabe effektive arbejdsgange, reducere manuelle opgaver og meget mere ved hjælp af digitale løsninger. Mikkel har siden sin tiltrædelse stræbt efter både faglig og personlig udvikling, hvilket han har oplevet hos Baker Tilly. Han startede i Erhvervsservice, men er sidenhen rykket til Digitalisering, og dette har været en berigende rejse, hvor han har fået lov til at udvikle sine færdigheder. Mikkel fremhæver, at han nyder kulturen hos Baker Tilly – en kultur med en flad struktur, der giver plads til samarbejde og sparring på alle niveauer, fra junior til partner. Han sætter også stor pris på den fleksibilitet, han oplever hos Baker Tilly, hvilket gør det muligt for ham at opretholde en sund balance mellem arbejde og privatliv.
Mød Jorun og Anita – revisortrainees i Valby
Jorun og Anita er to af vores dygtige revisortrainees, der udover at være kolleger, også er veninder og studerer HD1 sammen med en håndfuld kolleger. ”Det er fedt, at vi er flere, der studerer sammen, da vi har muligheden for at støtte hinanden undervejs. Derudover har vi det også rigtig godt sammen, når vi ikke arbejder eller studerer.” Anita Høeberg Svendsen, Revisortrainee. Jorun, 22, med en STX-baggrund, og Anita, 20, med en HHX-baggrund, valgte at gå revisortrainee-vejen for at kombinere studiet med hands-on erfaring. Hos Baker Tilly får de mulighed for at dykke ned i en bred vifte af opgaver og udfordringer, hvilket skaber en stejl læringskurve og ansvar fra dag et. Som revisortrainee er der ikke langt til sparring og feedback, da man sidder i et åbent kontorlandskab blandt kolleger på forskellige niveauer. ”Det er fantastisk at være en del af et miljø, hvor man føler sig værdsat og i øjenhøjde med selv de mest erfarne kolleger.” Jorun Ellefsen, Revisortrainee.
Mød Lars – Audit Assistant Manager i Odense
Lars startede i Baker Tilly i september 2019 som Assistant i revisionen, efter en endt håndboldkarriere, hvor han sideløbende har uddannet sig til cand.merc.aud. I dag sidder Lars med egne kunder, og løser opgaver inden for revision, regnskab, skat samt masser af spændende rådgivningsopgaver. Lars citerer: "Min erfaring som håndboldspiller og min rejse som revisor i Baker Tilly har ledt mig til, hvor jeg er i dag. I Baker Tilly er det ligesom et håndboldhold; der er brug for alle, og vi løser opgaverne i fællesskab og nyder det gode kollegaskab.” Lars Beck-Hald, Audit Assistant Manager, Odense. I Baker Tilly har vi derfor haft fornøjelsen af Lars i 4,5 år, hvor han, med disciplin, arbejdsmoral og teamspirit fra håndboldverdenen, har været med til at skabe en fantastisk holdånd på kontoret i Odense.
Mød Victoria – praktikant i HR og Marketing i Valby
Victoria studerer til dagligt HA(kom.) på CBS, og som en del af sit uddannelsesforløb gennemgår hun et 3 måneders praktikforløb hos Baker Tilly. Hun startede i januar 2024 og har, med sin interesse for marketing samt sine faglige kompetencer inden for virksomhedskommunikation, hjulpet os med vores interne og eksterne kommunikation, b.la. inden for SoMe og employer branding.