Robotic

Vil du også gerne slippe for manuelle opgaver og bruge din tid på noget mere værdiskabende?
- Vi kan hjælpe dig med at få en kontorrobot!



Teknologien er i fuld gang med at sætte sit præg på vores hverdag og i mange virksomheder

Der bruges stadig rigtig meget tid på manuelt tastearbejde og andre rutineprægede opgaver ude i virksom­hederne. Allesammen opgaver, som kan løses af en kontorrobot. Robotic Process Automation - eller bare RPA - er et brugervenligt stykke software, som interagerer på tværs af eksisterende systemer og erstatter mange manuelle arbejdsgange.

Rutineopgaver, den tid er forbi!

Der er både en økonomisk og kvalitetsmæssig gevinst ved at overlade ensformige opgaver til en kontorrobot.

En kontorrobot kan arbejde døgnet rundt, og lige præcis så hurtigt, som dine systemer tillader. Den arbejder fejlfrit og gør præcis, hvad den bliver bedt om.

Kontorrobotten kan søge i dokumenter, finde oplysninger på nettet, lave beregninger, håndtere data, sende mails. Kun fantasien sætter grænser for, hvilke opgaver en kontorrobot kan
automatisere for dig, fx:

  • Kontrol af input og output
  • Integration mellem systemer, rykkerprocedurer, afstemninger, lønhåndtering m.m.
  • Rapportering, datavask og behandling af større datamængder
  • Behandling af mails
  • Ordre- og salgsoprettelse, fakturering m.m.
  • Overholdelse af hvidvaskreglerne, overvågning, brancheanalyser m.m.


Hvordan kommer du videre?

I Baker Tilly er vi eksperter i kontorrobotter og arbejder til dagligt med de virtuelle medarbejdere. Vores team af specialister har bred erfaring med at identificere og implementere processer i forbindelse med en automatisering, herunder:

  • Identifikation og udvælgelse af processer
  • Business case til vurdering af potentiale
  • Implementering og test af processer
  • Undervisning og rådgivning af dig og dine medarbejdere


Det tager 1 uge at opsætte og programmere robotten - og 2-3 uger at evaluere, om automatiseringen fun­gerer. Et Proof of Concept (PoC) behøver ikke at være en dyr proces, og tager udgangspunkt i:

  • Udvælgelse af proces til Proof of Concept (PoC)
  • Installation af programmet på en maskine eller server
  • Konfiguration, test og implementering af kontorrobot
  • Præsentation, kontrol og gennemgang af kontorrobotten inden idriftsættelse
  • Måling af ydelsen og identificering af evt. behov for re-konfigurationer
  • Evaluering og udarbejdelse af business case til beslutning om køb


Hvis du vil vide mere om kontorrobotter, stiller vi gerne op til en uforpligtende præsentation af mulighe­derne for dig og din virksomhed.

Kontakt vores Business Process Automation Consultant René Baltzer Matzen allerede i dag I E-mail: rbm@bakertilly.dk.

#


René Baltzer Matzen
Business Process Automation Consultant
RBM@bakertilly.dk I +45 3136 1050