Markante tidbesparelse i en digital og papirløs hverdag

Markante tidsbesparelse i en digital og papirløs hverdag.

Som kunde hos Baker Tilly kan du trygt overlade dine betalinger til os. Med kendskab til din forretning tilsikrer vi, at dine regninger bliver betalt med din elektroniske accept. Du kan dermed stadig bevare overblikket over de fakturaer, der enten mangler godkendelse, eller er godkendt. Du vil opleve en stor besparelse af tid i din hverdag – tid, du med fordel kan bruge på din kernekompetence, nemlig din forretning.

Hovedparten af vores kunder vælger vores elektroniske løsning som tilvalgsprodukt til deres fakturahåndtering. Du kan med fordel indsende alle bilag elektronisk og minimere din nuværende håndtering af fysiske bilag. Du har som kunde mulighed for at tilgå SignFlow døgnet rundt, og samtidig bliver dine fakturer søgbare fem år tilbage. Efter din godkendelse i SignFlow tilsikrer vi, at fakturaerne bliver betalt på forfaldsdatoen og derefter bogført.

Den elektroniske fakturahåndtering er et tilvalgsprodukt, såfremt det ikke tilvælges, har du naturligvis også muligheden for at sende dine fakturaer ind til os manuelt, hvorefter de ligeledes vil blive betalt og bogført. Vi finder sammen den løsning, der passer bedst til din forretning.

Så enkelt er det:

1. Du indsender alle fakturaer elektronisk direkte til SignFlow - enten scannes bialgene ind og sendes til os, og ellers sender leverandører elektroniske bilag direkte til os.
2. Fakturaerne lander hos rette godkender. Godkendelse kan tilgås fra alle elektroniske enheder, selv når du er på farten. Du har i Signflow mulighed for at sende en pågældende faktura videre til en kollega med noter såfremt det er nødvendigt.
3. Efter godkendelse fra den ansvarlige i jeres virksomhed sørger Baker Tilly for betaling på den angivne forfaldsdato.
4. Vi danner et elektronisk arkiv til dine bilag og du kan let få et komplet overblik over fakturaer fra en bestemt leverandør via de mange søgefunktioner.

Helt konkret: Fakturahåndtering med fri adgang og fuld gennemsigtighed døgnet rundt.

Er du eksisterende eller ny kunde, så kontakt os allerede i dag og hør mere om, hvordan elektronisk fakturahåndtering kan være med til at give dig større overblik samt markante tidsbesparelser i din virksomhed.


”VORES RUDEKUVERTER ER VÆK…

…Efter vi gik over til Signflow, bruger vi ikke længere tid på rudekuverter og andet post. Dansk Retail Services sørger for, at regningerne bliver betalt til tiden. I dag sender alle vores leverandører regningerne direkte til Signflow, vi slipper derfor for håndteringen. Vi logger ind på portalen et par gange om ugen, og godkender de regninger, der skal betales. Vi har altid mulighed for, elektronisk, at finde tidligere regninger i systemet helt uden problemer. Fakturahåndteringen hos Dansk Retail Services har gjort vores hverdag mere struktureret – vi overlader nu trygt alle betalinger til dem. Vi har i mange år brugt Dansk Retail Services til at supportere med alle grene i vores forretning. Det har været til stor gevinst for vores bundlinje.”

Lars Gjeding
Restaurantchef, UBN One AS