Language Secretary - København

Har du lyst til at blive en del af af vores engagerede administrative team?

Vi søger en dygtig og erfaren language secretary, der gerne vil være en del af vores administrative team, som bistår ledelsen og vores afdelinger med administrative opgaver af forskellig art.

Vi kan tilbyde en fuldtidsstilling, hvor arbejdstiden er fordelt forskelligt på de to kalenderhalvår pga. vores sæsonprægede arbejde. Arbejdstiden er derfor fordelt med 40 timer i 1. halvår og 34 timer i 2. halvår, begge ekskl. pauser.

Hvorfor language secretary i Baker Tilly?

I Baker Tilly får du mulighed for selv at sætte dit præg på virksomheden og at sætte standarden for alle vores produktioner, der sendes ud af huset. Du vil skulle arbejde på tværs af afdelinger, der samarbejder om vores kunder, så vi altid sikrer, at kunden altid får den bedste løsning af opgaven. Samtidig bliver du tilknyttet partnerkredsen som PA, hvor du vil skulle agere tovholder på større opgaver.

Opgaverne:

I det administrative team i Baker Tilly vi du skulle bistå ledelsen og afdelingerne med blandt andet følgende opgaver, som vi derfor forventer, at du kan håndtere selvstændigt:

  • Korrekturlæsning og kvalitetssikring - dansk / engelsk
  • Opdatering af skabeloner og standarder - dansk / engelsk
  • Udarbejdelse af notater, breve, rapporter, præsentationer mv. - dansk / engelsk
  • Kalenderstyring, mødeplanlægning og PA-opgaver
  • Div. ad hoc opgaver af forskellig art

Hvem er du?

  • Du er ”sprognørd”, perfektionist, har øje for detaljen og kan læse korrektur på dansk og engelsk
  • Du er vant til at arbejde selvstændigt med opsætning af eksempelvis breve, dokumenter, notater mv.
  • Du behersker dansk til perfektion, både mundtligt og skriftligt, og engelsk på et højt niveau
  • Du trives godt i et travlt miljø, hvor du ofte skal holde mange bolde i luften på samme tid og har mange deadlines
  • Du formår at være en god sparringspartner og teamplayer i relation til dine kolleger

Vi forventer, at du er serviceminded, fleksibel, ansvarsbevidst og initiativrig samt forstår vigtigheden af at overholde deadlines i en til tider travl hverdag. Du bruger Officepakken som et naturligt arbejdsredskab og er fortrolig hermed.

Er du superbruger af Officepakken (Word, Excel, Powerpoint), er dette absolut et plus.

Hvem er Baker Tilly?

Vi er en dynamisk rådgivnings- og revisionsvirksomhed og verdens 10. største revisionsnetværk med kontorer i 145 lande verden over. I Baker Tilly har vi 115 dedikerede og engagerede medarbejdere i Danmark, fordelt på 2 kontorer, henholdsvis i Odense & København, hvor vi arbejder i storrumskontorer med dynamik og videndeling. Omgangstonen er uformel, men præget af høj faglighed og meget kompetente medarbejdere.

Baker Tilly har et velfungerende socialt fællesskab, hvor det sociale liv er godt forankret i kulturen. Vi har en aktiv personaleforening, der sørger for mange sociale aktiviteter året rundt, herunder blandt andet DHL-løb, julefrokost, tivolitur, fredagsbar mm.

Er du interesseret i stillingen?

Hvis du er interesseret i stillingen, så send os en skriftlig ansøgning, CV, anbefalinger mv. pr. mail til Britta Ikonen på bik@bakertilly.dk mrk. ”LANGUAGE”.

Tiltrædelse:
Hurtigst muligt.

Ansøgnignsfrist:
Vi vurderer løbende.